Zapraszamy do wypożyczania rowerów elektrycznych
28 sierpnia 2023Zapytanie ofertowe – wymiana oświetlenia na energooszczędne LED
30 sierpnia 2023ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy urządzenia wielofunkcyjnego
związanej z realizacją projektu „e-FRRG. Modernizacja na 5+”realizowanego w ramach działania „Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej” na lata 2022-2025 realizującego inwestycje A4.3.1. ujętą w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), której celem jest umożliwienie podmiotom ekonomii społecznej budowania odporności na zmiany zachodzące na rynku oraz zapewnienie instrumentów wsparcia pozwalających na rozwój ich działalności.
Nazwa i adres Zamawiającego
Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap,reprezentowana przez
Prezesa Fundacji – Piotra Wasilewskiego
z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 16, 19 – 500 Gołdap,
NIP 8471389272, REGON 790338371
tel. (87) 615 20 90
www.frrg.pl
Nazwa i opis przyszłego przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnego ze specyfikacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. W ramach realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy na adres siedziby Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego zgodnego ze specyfikacją:
Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3. Do 45 stron na minutę
- Urządzenie wielofunkcyjne A3 o szybkości 45 str./min dla stron czarno-białych i kolorowych. Standardowy sterownik drukowania z obsługą PCL 6c, PostScript 3, PDF 1,7 i XPS.
- Pojemność wejściowa papieru 500 + 500 arkuszy oraz 150 arkuszy przez podajnik ręczny.
- Nośniki od A6 do SRA3, baner 1,2 m i 52–300 g/m². Pamięć 4 GB, twardy dysk 250 GB oraz standard Gigabit Ethernet
- Kaseta o dużej pojemności A4–SRA3; 2500 arkuszy; 52–256 g/m²
- Kaseta o dużej pojemności A4; 3000 arkuszy; 52–256 g/m²
- Wykańczarka wewnętrzna Zszywanie do 50 arkuszy, pojemność odbiorcza: 500 arkuszy
- Moduł dziurkowania dziurkowanie 2/4 otwory, automatyczne przełączanie
- Zszywacz – wykańczarka Zszywanie do 50 arkuszy, pojemność odbiorcza: 3200 arkuszy
- Wykańczarka broszur 50-arkuszowy zszywacz-wykańczarka, 20-arkuszowa wykańczarka broszur; pojemność odbiorcza: 2200 arkuszy
- Insertowanie okładki; wykańczanie
- Separator prac Oddzielanie faksów itp.
- Składanie w Z dla wydruków A3
- Moduł faksu SC-508
- Opcje dla PDF PDF/A, szyfrowany PDF, cyfrowy podpis
- Rozpoznawanie tekstu OCR PDF z opcją wyszukiwania i PPTX
- Pakiet przetwarzania – dokumentów Zapis plików w różnych formatach m.in.: DOCX; XLSX i PDF/A LK-111 Klient ThinPrint® Kompresja danych drukowania oszczędzająca zasoby sieciowe
- Moduł Trusted Platform do ochrony szyfrowania i deszyfrowania danych
- Bezprzewodowe połączenie LAN z siecią
- Wykrywacz podwójnego wciągnięcia redukujący błędu i zablokowania papieru
- Poprawa jakości powietrza poprzez zmniejszenie emisji
SPECYFIKACJASYSTEMU | ||
Pamięć systemu (standard/maks.) | 4096MB | |
Standardowy dysk twardy | 250GB(standard) | |
Interfejs | 10/100/1,000-Base-TEthernet;USB2.0;Wi-Fi802.11b/g/n(opcja) | |
Protokoły sieciowe | TCP/IP(IPv4/IPv6);IPX/SPX;NetBEUI;AppleTalk (EtherTalk); SMB; LPD; IPP;SNMP;HTTP | |
Rodzaje ramek | Ethernet802.2;Ethernet802.3;EthernetII;EthernetSNAP | |
Automatyczny podajnik dokumentów | Do300 oryginałów;A6–A3; 35–210 g/m²;Dualscan ADF | |
Format papieru do zadruku | A6-SRA3;niestandardowe rozmiary papieru;papierdobanerówmaks.1200x297mm | |
Gramatura papieru do zadruku | 52–300g/m² | |
Pojemność wejściowa papieru (standard/maks.) | 1150arkuszy/6650arkuszy | |
Pojemność wejściowa papieru (standard) | 1x500arkuszy;A5–A3;52–256g/m²;1x500arkuszy;A5–SRA3;52–256g/m² | |
Pojemność wejściowa papieru (opcja) | 1x500arkuszy;A5–A3;52–256g/m²;1x500arkuszy;A5–A3;52–256g/m²;1x2500arkuszy;A4;52–256g/m² | |
Kaseta o dużej pojemności (opcjonalnie) | 1x3000arkuszy;A4;52–256g/m²;1x2500arkuszy,A4–SRA3;52–256g/m² | |
Podajnik boczny | 150arkuszy, A6–SRA3, niestandardowerozmiary,baner; 60–300 g/m² | |
Automatyczny druk dwustronny | A5–SRA3;52–256g/m² | |
Tryby wykańczania (opcjonalnie) | Offset;grupowanie; sortowanie; zszywanie; dziurkowanie;insertowanie do gotowego produktu; składanie na zetkę;składanie na pół; składanie do postaci listowej; broszura | |
Wydajność wyjściowa (standard) | Maks.250arkuszy | |
Zszywanie | Maks.100arkuszylub94arkuszy+2arkuszokładki(do 209 g/m²) | |
Wydajność wyjściowa zszywania | Maks.1000arkuszy | |
Składanie do postaci listowej | Maks.3arkusze | |
Wydajność składania do postaci listowej | Maks. 30 arkuszy;nieograniczona (bez tacy) | |
Broszura | Maks.20arkuszylub19arkuszy+1arkuszokładki(do209g/m²) |
Żywotność tonera | Czarny do 28000 stron; CMY do 26000 stron | |
Żywotność jednostki obrazowania | Czarny do 135 000/600 000 stron (bęben/wywoływacz);CMY do 100 000/600 000 stron (bęben/wywoływacz) | |
Zużycie energii | 220–240 V / 50/60 Hz; mniej niż 1,6 kW | |
Wymiary systemu (SZER. x GŁ. x WYS) | 615 x 693 x 961 mm(bez wyposażenia opcjonalnego);615 x 693 x 1,200 mm (z podstawą/tacą) | |
Waga systemu | Ok. 110 kg (bez wyposażenia opcjonalnego) | |
SPECYFIKACJA DRUKARKI | ||
Rozdzielczość druku | 1800 (równoważne) x 600 dpi; 1200 x 1200 dpi | |
Język opisu strony | PCL 6 (XL 3.0); PCL 5c;PostScript 3 (CPSI 3016); XPS | |
System operacyjny | Windows VISTA (32/64); Windows 7 (32/64); Windows 8 (32/64); Windows 10 (32/64);Windows Server 2008 (32/64); Windows Server 2008 R2; Windows Server 2012; Windows Server 2012 R2; Macintosh OS 10.x; Unix; Linux; Citrix | |
Czcionki drukarki | 80 PCL Latin; 137 PostScript 3 Emulation Latin | |
Funkcje wydruku | Bezpośrednie drukowanie formatów PCL, PS, TIFF, XPS, PDF (v1.7), zabezpieczonych plików PDF oraz OOXML (DOCX, XLSX, PPTX); tryb mixmedia i mixplex; łatwe programowanie zadań „Easy Set”; nakładki; znaki wodne; zabezpieczenie przed kopiowaniem; przebitki | |
Drukowanie mobilne | AirPrint (iOS), Mopria (Android), Google Cloud Print (opcja), WiFi Direct (opcja), Konica Minolta Print Service (Android), PageScope Mobile (iOS, Android i Windows 10 Mobile); Mobile Authentication and Pairing (Android i OS) |
SPECYFIKACJA SKANERA | |
Prędkość skanowania (mono/kolor) | Do 120/120 oryginałów na minutę w trybie simplex Do 240/240 oryginałów na minutę w trybieduplex |
Rozdzielczość skanowania | Do 600 x 600 dpi |
Tryby skanowania | Scan-to-eMail (Scan-to-Me), Scan-to-SMB (Scan-to-Home) Scan-to-FTP, Scan-to-Box, Scan-to-USB, Scan-to-WebDAV; Scan-to-DPWS, Scan-to-URL; TWAIN scan |
Formaty plików | JPEG; TIFF; PDF; compact PDF; szyfrowany PDF; XPS; kompaktowy XPS; PPTX Opcja: PDF z opcją wyszukiwania; PDF/A 1a i 1b; DOCX/PPTX/XLSX z opcją wyszukiwania |
Miejsca docelowe skanowanych dokumentów | 2100 (pojedyncze + grupowe); obsługa LDAP |
Funkcje skanowania | Adnotacje (tekst, godzina, data) w PDF; do 400 programowalnych zadań; podgląd skanu w czasie rzeczywistym |
SPECYFIKACJA KOPIARKI | |
Technologia obrazowania | Laser |
Technologia tonera | Simitri® – polimeryzowany toner HD / polimeryzowany toner |
Prędkość kopiowania/drukowania arkuszy A4 (mono/kolor) | Do 45/45 |
Prędkość kopiowania/drukowania arkuszy A3 (mono/kolor) | Do 22/22 |
Prędkość w trybie autoduplex dla arkuszy A4 (mono/kolor) | Do 45/45 |
Czas oczekiwania na pierwszą kopię A4 (mono/kolor) | 4,0/5,1 s |
Czas przygotowania do pracy | Ok. 25 s dla mono; 25 s dla koloru² |
Rozdzielczość kopiowania | 600 x 600 dpi |
Gradacja | 256 gradacji |
Liczba kopii | 1–9999 |
Format oryginalny | A5–A3, niestandardowe rozmiary |
Powiększenie | 25-400% co 0,1%; automatyczne powiększanie |
Funkcja kopiowania | Rozdział; insertowanie okładki i stron; kopia próbna (drukowana i ekranowa); druk próbny do regulacji; funkcje grafiki cyfrowej; pamięć ustawień zadań; tryb plakatowy; powtarzanie obrazu; nakładanie (opcjonalnie); pieczętowanie; zabezpieczenie przed kopiowaniem |
SPECYFIKACJA SKRZYNKI UŻYTKOWNIKA | |
Maks. liczba przechowywanych dokumentów | Do 3000 dokumentów lub 10000 stron |
Typy skrzynek użytkowników | Publiczne, Osobiste (chronione hasłem lub uwierzytelniane); Grupowe (uwierzytelniane) |
Typy skrzynek systemowych | Bezpieczny wydruk, wydruk szyfrowanych PDF, odbiór faksów; odpytywanie faksu |
Funkcje skrzynki użytkownika | Przedrukowywanie, łączenie; pobieranie; Wysyłanie (email/FTP/SMB i Faks); Kopiowanie pomiędzy skrzynkami |
2. Odpowiedniego opakowania przedmiotu zamówienia i zabezpieczenia przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
3. Zagwarantowania trwałości i dobrej jakości materiałówjak i naniesionych oznakowań.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty:
- posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadające wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zapytania ofertowego,
- dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania świadczenia,
- znajdujące się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wymagane dokumenty:
1. oferta
Termin realizacji
Zostanie ustalony z Zamawiającym w momencie rozstrzygnięcia zapytania ofertowego. Dostawa nie później niż 14 dni kalendarzowych od momentu rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
Forma złożenia oferty:
Ofertę w formie mailowejnależy złożyć w terminie do dnia 31 sierpnia 2023 r. do godz. 08:00
na adres e-mail: prezes@frrg.pl
Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Miejsce złożenia oferty:
Mailowo na skrzynkę prezes@frrg.pl
Tryb postępowania
Zapytanie ofertowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
Kryteria oceny ofert:
Cena – do 10 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 10 pkt., pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg. wzoru
[(cena najniższa : cena badanej oferty) x 10]
Serwis w ciągu 6h od zgłoszenia w siedzibie Zamawiającego TAK – 5 pkt, NIE – 0 pkt
Status przedsiębiorstwa społecznego –2 pkt
w przypadku statusu PS podmiot otrzymuje 2 punkty (wymagane zaświadczenie o wpisie do rejestru)
Cena ofertowa musi być podana w formie ryczałtu netto. Cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres ważności umowy: nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji.
Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ryczałtowej wraz z należnym podatkiem VAT za wykonanie prac objętych zamówieniem z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z jego wykonaniem.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów, do dwóch miejsc po przecinku.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Instrukcja dla wykonawców
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. Do niniejszego załącznika można dołączyć również specyfikację techniczną.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w terminie nieprzekraczającym 5 dni od 31 sierpnia 2023 r. do godz. 08:00
Ogłoszenie wyników
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi w formie Informacji z otwarcia ofert, jaka zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego (BIP).
3. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN.
4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu usługi na podstawie prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego towarów objętych zapytaniem i prawidłowo wystawionej faktury / rachunku.
Osoby wyznaczone do kontaktów w przedmiocie zamówienia:
Piotr Wasilewski, tel. 87 615 20 90, e-mail: prezes@frrg.pl
Informacje dodatkowe:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap, e-mail: poczta@frrg.pl; Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod.info24@gmail.com
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod.info24@gmail.com.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w celu ewentualnego zawarcia umowy na wykonania zadania będącego celem niniejszego postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. ustawy z dnia 11września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (w przypadku zawarcia umowy na wykonania zadania).
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych,
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa powyżej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane 5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego, odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Panu następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Fundację Rozwoju Regionu Gołdap danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki: