Kondolencje
10 maja 2022INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej dla zapytania dotyczącego usługi wydruku plakatów
20 maja 2022związanej z realizacją projektu „Gołdap w krainie EGO miejscem zdrowego i aktywnego stylu życia” realizowanego w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” |w zakresie wzmacniania kapitału społecznego, w tym podnoszenia wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych, a także z wykorzystaniem rozwiązań innowacyjnych, realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Nazwa i adres Zamawiającego
Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, reprezentowana przez
Prezesa Fundacji – Piotra Wasilewskiego
z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 16, 19 – 500 Gołdap,
NIP 8471389272, REGON 790338371
tel. (87) 615 20 90
www.frrg.pl
Nazwa i opis przyszłego przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest usługa wydruku i dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W ramach realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany do wydrukowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego plakatów A3
Lp. | Opis/parametry/rozmiar | Kolor | Ilość razem | |
Plakat A3 | druk plakatów A3 – trzy rodzaje plakatów do wydruku tj: druk 1 000 sztuk jednego wzoru plakatów, druk 500 sztuk drugiego wzoru plakatów, druk 500 sztuk trzeciego wzoru plakatów, – na papierze powlekanym o gramaturze 140g/m2, – jednostronnie kolorowy (4/0), – wysokiej jakości, – dociętych do formatu, dostarczenie wydrukowanych plakatów do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, plakaty muszą być dostarczone w idealnym stanie, bez jakichkolwiek uszkodzeń, projekty plakatów dostarczy Zamawiający | fullcolor | 2000 szt. |
Warunki udziału w postępowaniu
Wymagane dokumenty:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty:
• posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
• posiadające wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zapytania ofertowego,
• dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania świadczenia,
• znajdujące się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- oferta ( załącznik nr 1)
Termin realizacji
maj – sierpień 2022 r. (ustalony z Zamawiającym w zależności od wzoru plakatu)
Forma złożenia oferty:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w terminie do dnia 20 maja 2022 r. do godz. 10:00
na adres:
e-mail: prezes@frrg.pl
lub na adres:
Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, Plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap
Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Miejsce złożenia oferty:
Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, Plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap
Tryb postępowania
Zapytanie ofertowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 10 pkt., pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg. wzoru
[(cena najniższa : cena badanej oferty) x 10]
Cena ofertowa musi być podana w formie ryczałtu.
Cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres ważności umowy: nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji.
Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ryczałtowej wraz z należnym podatkiem VAT za wykonanie prac objętych zamówieniem z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z jego wykonaniem.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów, do dwóch miejsc po przecinku.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Instrukcja dla wykonawców
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.05.2022 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego
Ogłoszenie wyników
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny. - O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy brali udział
w przedmiotowym zapytaniu ofertowym. - Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu usługi na podstawie prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego.
Osoby wyznaczone do kontaktów w przedmiocie zamówienia:
Piotr Wasilewski, tel. 87 615 20 90, e-mail: prezes@frrg.pl
Informacje dodatkowe:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap, e-mail: poczta@frrg.pl; Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod.info24@gmail.com
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod.info24@gmail.com.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w celu ewentualnego zawarcia umowy na wykonania zadania będącego celem niniejszego postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. ustawy z dnia 11września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (w przypadku zawarcia umowy na wykonania zadania).
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych,
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa powyżej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane 5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego, odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Panu następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Fundację Rozwoju Regionu Gołdap danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki: