Zapraszamy do punktu ksero w informacji turystycznej w Gołdapi
9 września 2023Uwaga – remont
25 września 2023ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy, montażu i ustawienia zestawu mebli systemowych i magazynowych (część II)
związanej z realizacją projektu „e-FRRG. Modernizacja na 5+”realizowanego w ramach działania „Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej” na lata 2022-2025 realizującego inwestycje A4.3.1. ujętą w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), której celem jest umożliwienie podmiotom ekonomii społecznej budowania odporności na zmiany zachodzące na rynku oraz zapewnienie instrumentów wsparcia pozwalających na rozwój ich działalności.
Nazwa i adres Zamawiającego
Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap,reprezentowana przez
Prezesa Fundacji – Piotra Wasilewskiego
z siedzibą w Gołdapi Plac Zwycięstwa 16, 19 – 500 Gołdap,
NIP 8471389272, REGON 790338371
tel. (87) 615 20 90
www.frrg.pl
Nazwa i opis przyszłego przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest dostawa, skręcenie i ustawienie we wskazane miejsce systemu mebli skrzyniowych zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest dostawa systemu meblowego do siedziby Zamawiającego według specyfikacji:
rodzaj wyposażenia | Sczegóły |
Regały szerokości 120 cm | 1x 120 cm lub 2x 60 cm złączone ze sobą i wkręcone w antresolęZamawiającego. Kolor brzoza.Każdy regał minimum 5 półek. |
Regały szerokości 100 cm | 1x 100 cm lub 60 cm + 40 cm złączone ze sobą i wkręcone w antresolęZamawiającego.Kolor brzoza.Każdy regał minimum 5 półek. |
Regał wolnostojący 60 cm | Kolor broza. Każdy regał minimum 5 półek. |
System komód 480 cm | System 3 komód szerokości 160 cm – przynajmniej 4 szuflady na 160 cmszerokości.Wysokość maksymalna mebla 54 cmGłębokość mebla 47 cmKolor mebla: biały |
Komoda 120 cm | Komoda z 6 szufladami.120 cm szerokości, 54 cm wysokości i 47 cm głębokości.Kolor mebla: biały |
Szafka wisząca x 2 szt. | Szerokość 135 cm. Wysokość 37 cm. Głębokość 31 cm.Front biały połysk uchylany do góry.Boki kolor: dąb |
Komoda 120 cm | Szerokość 120 cm. Wysokość: w przedziale 76 x 99 cm,głębokość 47 cm.Kolor: biały |
Szafa 100 cm | Szerokość 100 cm. Wysokość ok. 237 cm. Głębokość 35 cm.Kolor frontów biały, kolor boków biały.Uchwyty białe.5 półek w środku w kolorze białym + 4 kosze wysuwane na szynach |
Szafa 100 cm | Szerokość 100 cm. Wysokość ok. 200 cm. Głębokość 35 cm.Kolor frontów biały, kolor boków biały.Uchwyty białe.2x drążek ubraniowy.3x półka w kolorze białym. |
zestaw kieszenina ulotki A4, A5, DL – ściennyx 6 szt. | Kaskadowy zestaw 10 kieszeni A4, wykonany zanodowanego aluminium, oraz plexiDo powieszenia na ścianie.7 zestawów spełniających warunki:10x A4 w poziomie ,z możliwością podziału na A5 lub DLgrubość kieszeni ~ 2,2 cmkieszenie dopięte kaskadowooptymalna szerokość 31 cm, wysokość 123cm |
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty:
- posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadające wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zapytania ofertowego,
- dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania świadczenia,
- znajdujące się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wymagane dokumenty:
1. oferta
Termin realizacji
Dostawa, wniesienie i montaż do 6 października 2023
Forma złożenia oferty:
Ofertę w formie mailowejnależy złożyć w terminie do dnia 26 września 2023 r. do godz. 09:00
na adres e-mail: prezes@frrg.pl
lub pisemnie na adres: Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, Plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap
Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną oferowanego urządzenia i dodatkowych podzespołów.
Miejsce złożenia oferty:
Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, Plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap
Tryb postępowania
Zapytanie ofertowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
Kryteria oceny ofert:
Cena – do 10 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 10 pkt., pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg. wzoru
[(cena najniższa : cena badanej oferty) x 10]
Status przedsiębiorstwa społecznego –TAK – 2 pkt, NIE – 0 pkt.
w przypadku statusu PS podmiot otrzymuje 2 punkty (wymagana decyzja właściwego wojewody o wpisie do rejestru)
Podmiot, z którym Zamawiający współpracował w przeszłości – TAK = 3 pkt, NIE = 0 pkt.
Cena ofertowa musi być podana w formie ryczałtu. Cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres ważności umowy: nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji.
Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ryczałtowej wraz z należnym podatkiem VAT za wykonanie prac objętych zamówieniem z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z jego wykonaniem.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów, do dwóch miejsc po przecinku.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Instrukcja dla wykonawców
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. Do oferty należy załączyć specyfikację.
W przypadku podmiotów ekonomii społecznej załączyć należy także kopię decyzji właściwego miejscowo wojewody o wpisie do rejestru.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi we wrześniu 2023 roku po zakończeniu zapytania. Stosowna informacja z otwarcia ofert znajdzie się w BIP Fundacji.
Ogłoszenie wyników
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi w formie Informacji z otwarcia ofert, jaka zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego (BIP).
3. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN.
4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu usługi na podstawie prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego, w terminie 30 dni od daty zakończenia realizacji usług objętych zapytaniem i prawidłowo wystawionej faktury / rachunku. Płatność będzie podzielona na dwa przelewy – kwotę netto i należny podatek VAT.
Osoby wyznaczone do kontaktów w przedmiocie zamówienia:
Piotr Wasilewski, tel. 87 615 20 90, e-mail: prezes@frrg.pl
Informacje dodatkowe:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, plac Zwycięstwa 16, 19-500 Gołdap, e-mail: poczta@frrg.pl; Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod.info24@gmail.com
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod.info24@gmail.com.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w celu ewentualnego zawarcia umowy na wykonania zadania będącego celem niniejszego postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. ustawy z dnia 11września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (w przypadku zawarcia umowy na wykonania zadania).
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych,
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa powyżej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane 5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego, odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Panu następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Fundację Rozwoju Regionu Gołdap danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki:
Załącznik nr 1– Formularz ofertowy